torsdag 22 maj 2014

PK matbloggar!






Lite smått övertalad av några entusiastiska damer (det lät nåt!) och inspirerad av min kusin Toves galna vardagsblogg, har jag bestämt mig för att börja blogga lite om mat och matlagning.
Jag är ju ingen kock på långa vägar, men mat och matlagning är ett stort intresse och det är nog min största hobby, vi sidan om löpning. Kanske är det inte en tillfällighet att det just är dessa två företeelser som harmonierar med varandra. Löpning kräver bra bränsle och matintaget kräver sin förbränning om ni förstår vad jag menar.
Hoppas att jag i någon mån kan inspirera er andra stressade människor därute till att ge er på lite kul matlagning då och då. Det har i alla fall i mitt fall en avstressande effekt och jag vill tro att hemlagat inte bara är godare utan även nyttigare. På återseende!

P.S Toves blogg finner ni här: http://tusse-tussebloggen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar